What Does شیرپوینت Mean?

نمونه‌هایی از این اطلاعات شامل اخبار و اطلاعیه‌ها، تقویم یا رویدادها، لینک ها، صفحات محتوا، ویدئوها، داشبوردها و غیره است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

​۸۰ گیگابایتبرای درایو سیستم عامل, بسته به اندازه برنامه هایی که روی شیرپوینت راه اندازی می شوند لازم است حجم هارد دیسک افزایش داده شود.

به غیر از محتوا، کنترل کامل نسخه‌های فایل را در اختیار دارید. شیرپوینت چندین نسخه از فایلی که شما و تیمتان روی آن کار می‌کنید ایجاد می‌کند.

ساختار بستر شیرپوینت امکان وجود چندین برنامه وب را در یک فارم فراهم می کند. در محیط های اشتراکی مانند هاست شیرپوینت، صاحبان برنامه وب به کنسول مدیریتی خاص خودشان نیاز دارند.

For more info شیرپوینت.

همچنین شیرپوینت به شما امکان می‌دهد که یک جریان کاری برای روان سازی کارهایی مثل محول کردن وظایف، تأیید پروژه، ارائه پیش نمایش و بازخوردهای مشتریان ایجاد کنید.

علاوه بر این در صورت لزوم با اجرای طرح رایگان شیرپوینت برای سازمان شما،‌ ما این امکان را به شما خواهیم داد بدانید شیرپوینت چه کاربردی دقیقاً شیرپوینت برای شما دارد و چه مشکلاتی را در سازمان شما می‌تواند حل کند ک طی آن کارشناسان ما با حضور در محل به نیازسنجی اولیه و بررسی وضعیت موجود پرداخته و نتیجه را در قالب مستندات و پیشنهاداتی مکتوب به شما اعلام خواهند کرد.

کاربران این پلتفرم همچنین، می‌توانند پورتال‌های سازمانی ای را ایجاد کنند که شامل بخش هایی از جمله اخبار، اطلاعیه‌ها، برنامه‌ها، سرویس‌ها و ابزارهای کاربردی دیگر هستند.

– روش نگهداری اطلاعات در سطح پایگاه داده شیرپوینت مدل رابطه ای نیست.

ایجاد جریان کاری و یادآور برای اتوماسیون کارها و پروژه‌ها؛

۵- ایجاد و نمایش داشبوردهای مالی با استفاده از سرویس هوش سازمانی شیرپوینت

وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)

افزونه های فارم کد های کاملا مطمئنی هستند که بایستی در سطح فارم نصب شوند.

نیازی نیست که هر پروژه مدیریت محتوا را از صفر شروع کنید. قالب‌های آماده حرفه‌ای وجود دارند که می‌توانید خیلی راحت از آنها استفاده کنید.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *