پنجره گیوتینی – An Overview

در این مطلب قصد داریم در مورد کاربرد و مزایای انواع سقف های متحرک فلزی صحبت کنیم. همچنین قصد داریم حدود هزینه و قیمت سازه های متحرک و عوامل موثر بر آن را شرح دهیم.

For more info سقف متحرک.

استفاده از این مدل پنجره‌ها باعث می‌شود که نما به طور کلی شیشه‌ای شود.

سقف متحرک روف گاردن با امکانات و توانایی حرکتی که ایجاد می کند و با طراحی و ایجاد فضاهای سبز و طبیعی در بالای ساختمان‌ شما این امکان را دارد که در عین زیباسازی فضا، تنفس و ارتباط با طبیعت را نیز برای ساکنان فراهم‌کند. سقف متحرک آلومینیومی متناسب با نیازهای هر فضا و فصل، امکان سازگاری و تنظیم دما، نورپردازی و جریان هوا را فراهم می‌کند. به طور خلاصه، سقف متحرک در مکان های مختلف، با توجه به انعطاف‌پذیری و قابلیت تغییر شکل، بهبود و نوآوری در طراحی فضاها و جذب مشتریان را ممکن می‌سازد.

این پارچه در برابر تابش نور آفتاب رنگ خود را از دست می‌دهد و بعد از گذر زمان دچار ترک خوردگی و شکستگی می‌شود.

جهت استفاده در چهار فصل، بدون نیاز به مجوز نهادهای مربوطه از جمله شهرداری به واسطه ی پیچ و مهره ای بودن سازه و قابلیت جابه جایی آن ها که عملا به عنوان سازه و سقف ثابت محسوب نمی شوند، ارائه شده است. مجموعه پیراژپویا در ابتدا اقدام به واردات سقف متحرک از سایر کشورها نمود، از آن جا که خط مشی کلی این مجموعه بر پایه تولید ملی و بومی سازی این فناوری می باشد، ما را بر آن داشت تا با حفظ و ارتقای کیفیت و بررسی های دقیق و مهندسی، موفق به تولید سقف های متحرک در کشور خودمان شویم.

سقف های جمع شونده یک سرمایه گذاری عالی برای صاحبان خانه و موسسات تجاری به طور یکسان است. مزایای متعددی از جمله محافظت در برابر عناصر، بهره وری انرژی و افزایش ارزش دارایی را ارائه می دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید پنجره پنجره‌های متحرک متحرک پنجره‌های پانوراما پنجره‌هایی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است

سقف متحرک چیست؟ ‌سقف متحرک چیست؟ سقف های متحرک و جمع شونده، محصولات مدرن و پیشرفته‌ای هستند که جهت مسقف نمودن و بهینه سازی فضاهای باز بکار می‌رود .

۳ حرکت سیستم در ارتفاع مد نظر متوقف می‌شود و در صورت نیاز می‌توان از آن استفاده شود.

شاید از خود بپرسید که چه عاملی باعث این موضوع می‌شود؟ به دلیل این‌که این شیشه‌ها به حالت عمودی بالا و پایین می‌روند، به مرور زمان زرد نمی‌شوند. در ادامه سایر مزیت‌هایی که استفاده از پنجره برقی با شیشه گیوتینی دارد را به صورت لیست خدمت شما عرض می‌کنیم:

لطفا پیام خود را وارد نمایید. پیام شما با موفقیت ثبت گردید. لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید. مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

اقتصادی / بازار ۱۲:۰۳ ۱۴۰۱-۵-۱۸ سقف متحرک ۰ پنجره شیشه گیوتینی چیست و چه کاربردی دارد؟ پنجره های متحرک گیوتینی یا پنجره های پانوراما پنجره هایی هستند که با استفاده از شیشه های گیوتینی ساخته می شوند.

اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه سقف متحرک می تواند سبک زندگی شما را بهبود بخشد، بیشتر بدانید، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *