The 5-Second Trick For لوله های صنعتی

همچنین از بارزترین ویژگی‌های این لوله‌ها می‌توان به تنوع بالا، جوش‌پذیری عالی، بدون درز بودن، قیمت مناسب و ضخامت بالا در آنها اشاره کرد.

عایق لوله می تواند از عمل میعان جلوگیری کند، زیرا دمای سطح عایق با دمای سطح لوله متفاوت است. تراکم رخ نخواهد داد، مشروط بر اینکه (الف) سطح عایق بالاتر از دمای نقطه شبنم هوا باشد.

ضخامت عایق لوله طریقه عایق کاری لوله عایق عایق لوله عایق لوله بخاری عایق لوله سفید عایق لوله سیاه فوم عایق لوله قیمت عایق لوله

عایق لوله های آب در میان مهمترین متریال و تجهیزات ساختمانی قرار می گیرد که نصب آن در سیستم آب و فاضلاب ساختمان ها مزایای بی شماری به همراه دارد. حتما شما هم در فصل زمستان با مشکلات مربوط به یخ زدن آب در لوله ها رو به رو شده اید. در صورت بروز این قبیل مشکلات، خسارات و هزینه های هنگفتی برای شما در محیط ساختمان به وجود می آید.

عایق سرد:این سیستم دقیقا نقطه مقابل عایق نوع قبلی است و نمی‌گذارد که گرمای خارجی به لوله تحمیل شود.

از آنجایی که دمای سطح عایق با دمای سطح لوله متفاوت است و تفاوت دمایی لوله های صنعتی کمتری با محیط دارد، می توان از عایق لوله برای رساندن دمای تماس سطح لوله به محدوده ایمن استفاده کرد. کنترل نویز[ویرایش]

• برای عایق صوتی، یک ماده جاذب سر و صدا (لایه سرب ، فویل پلی اتیلن) در عایق کاری لوله ها ​​روی عایق یا داخل روکش نصب می‌شود .

عایق گرم:در این سیستم از موادی عایق گرما استفاده خواهد شد تا گرما در لوله حفظ شود.

عایق کاری لوله به کمک عایق حرارتی یا صوتی در لوله کشی استفاده می شود.

تاریخ ابداع و ساخت لوله‌های بدون درز به اواخر قرن ۱۹ برمی گردد و این روش نخستین بار توسط مهندسی آلمانی بنام «مانسمان» به کار رفت.[مشکوک – بحث] تفاوت پایپ و تیوب[ویرایش]

عایق نکردن لوله ها مشکلاتی از قبیل ایجاد ترک و شکستگی در لوله های سیستم آب و فاضلاب ساختمان شما را به وجود می آورد. از این رو فرایند عایق بندی در این بخش ساختمان مهمتر از سایر قسمت ها است.

لوله‌ صنعتی آلیاژی: لوله صنعتی به دلیل درجه حرارت بالایی که در مقیاس مختلف به آن داده می‌شود، مقاومت بالایی دارد.

For more info عایق کاری لوله های صنعتی.

انواع مختلفی از مواد عایق برای لوله های صنعتی وجود دارد. برخی از رایج ترین گزینه ها شامل پشم شیشه، پشم سنگ و عایق الاستومری است. هر نوع عایق مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال، پشم شیشه در عایق کاری در برابر گرما بسیار موثر است، اما همچنین بسیار شکننده است و ممکن است کار با آن دشوار باشد.

مانند پشم سنگ، عایق پشم شیشه می تواند برای کاربردهای حرارتی و صوتی استفاده شود. [۷] فوم های الاستومری انعطاف پذیر[ویرایش]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *