Rumored Buzz on خرید کتراک

همچنین، واکنش‌هایی با آب دارد که باعث از بین رفتن آهک در این ترکیب می‌شود، منجر به عدم کارایی و عملکرد نامناسب محصول می‌گردد.

چال ها لازم است کاملا با خمیر کتراک پر شوند تا حداکثر توانایی را جهت تخریب داشته باشند.

For more info خرید کتراک.

مثلا برای سنگ های خیلی سخت فواصل حفره ها باید ۱۵ سانتی متر و برای سنگ های نرم فواصل تا ۵۰ سانتی متر نیز می تواند بازدهی عالی داشته باشد.

کتراک ، به عنوان یک پودر شیمیایی با قابلیت تخریب بر روی سنگ، بتن، و ساروج، بدون ایجاد انفجار و صدا و مزاحمت استفاده می‌شود.

پس از ترک خوردن و ایجاد شکاف با اعمال ضربه میتوان بتن را براحتی از شبکه آرماتورها جدا نمود و میل گرد ها را سالم از داخل بتن خارج ساخت.

اگر از نوع اشتباه کتراک استفاده کنیم چه اتفاقی می افتد؟

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است.

اگر شما در حرفه‌تان همواره با این قطعات کار می‌کنید، آشنایی با انواع مته‌ها برای شما امری ضروری و لازم است.

اسید ضد سنگ – ساروج شکن – ضد ساروج – اسید سنگ – ضد ساروج

هم‌چنین می‌توانید برای انجام مشاوره در مورد انواع کتراک، با کارشناسان عمودگستر تماس بگیرید. شرکت عمود گستر به عنوان تولیدکننده تجهیزات و قالب‌های بتن، طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند که در بخش‌های مختلف انجام پروژه‌های عمرانی مورد نیاز است.

همانطور که میدانید کتراک تابستانی یک ماده شیمیاییی است و کسی که دارد از این ماده استفاده میکند لازم است نکات ایمنی زیر را حتما رعایت کند:

کتراک با نفوذ به بافت سنگ و ساروج، از طریق سوراخ هایی که در آن ایجاد شده است، می تواند با بهره گیری از قدرت انبساط، سنگ را خرد و پودر کند. این عملیات بدون کوچکترین آلودگی صوتی به انجام می رسد و خطراتی نظیر ریزش، پرت شدن ناگهانی تکه های سنگ و … وجود ندارد. این مساله به افزایش ایمنی محل کار و حفظ سلامت نیروی کار منجر می شود. به همین دلیل استفاده از کتراک به عنوان نوعی پودر کننده سنگ این روزها در عملیات عمرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

انتخاب بهترین روش بستگی به اندازه، نوع و محل سنگ مورد نظر دارد. در هر صورت، انجام این کار باید توسط افراد و شرکت‌های مجرب و با رعایت ایمنی و مقرر

این فرآیند به عنوان تعمیر و نگهداری بتن شناخته می شود و در بسیاری از خرید کتراک صنایع و ساختمان ها استفاده می شود. با این حال، استفاده نادرست از تخریب کننده های شیمیایی بتن می تواند به صدمه

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *