سقف متحرک Fundamentals Explained

برای عایق بندی این نوع از پنجره می توان از شیشه های سکوریت، دوجداره و سه جداره استفاده کرد.

دسترسی به بیشترین فضای آزاد در مواقع لزوم، کمک به تأمین نور محیط و هوای سرد یا گرم جدید از دیگر ویژگی‌های بارز این نوع پنجره است.

این محصول یعنی سقف متحرک یا پرگولا، با رویکرد مسقف نمودن فضاهای بیرونی

هرچه ویژگی‌های مثبت این پنجره بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به‌طور مثال کیفیت بالاتر پنجره مساوی است با قیمت بیشتر.

اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

For more info سقف متحرک.

شما میتوانید به راحتی با لمس یک دکمه، بدنه و حصار اتاق شیشه ای خود را باز و فضای کاملا محصور اتاق به فضای باز بیرون متصل نمایید. برای عایقتر شدن فضا، میتوانید با بکارگیری شیشه‌های دوجداره و استفاده از ریل‌های جانبی خاصی که مجهز به نوارهای خاص عایق هستند، فضای عایق‌تری داشته باشید.

این مورد درباره متراژ هم صدق می‌کند. هرچه فضا بزرگ‌تر باشد، هزینه پنجره گیوتینی هم بیشتر خواهد بود. به صورت کلی نمی‌توان بدون بازدید از محل قیمت تعیین کرد و حتما ابتدا کارشناس باید محل را ببیند و بعد از متراژ کردن، قیمت را به مشتری اعلام می‌کند.

در ضمن شیشه‌ای که گیوتینی باشد، از وارد شدن گرما یا سرمای بیرون ساختمان جلوگیری می‌کند. مزیت دیگری سقف متحرک که استفاده از این نوع شیشه دارد، این است که به مرور زمان زرد نمی‌شوند و چشم‌انداز بیرون ساختمان خراب نمی‌شود.

از سقف متحرک پارچه ای برای محل‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد که در زیر آن‌ را معرفی می‌کنیم:

شیشه های تعبیه شده در پنجره گیوتینی هرگز دچار تغییر رنگ نمی شوند.

یک ایده جذاب و حیرت انگیز حتی برای کسانی که بارها این نوع پنجره های را استفاده کرده اند

بدین ترتیب اگر فضای خانه شما کم است، می‌توانید از این پنجره‌ها بهره ببرید.

به منظور باز و بسته کردن سقف متحرک دستی این اهرم توسط شخص جابجا می‌شود. لازم به ذکر است که کشیدن اهرم به نیروی زیادی نیاز ندارد و کار آسانی است.

سقف متحرک برقی می‌تواند چند لایه یا تک لایه باشد. این نوع سقف ها قابلیت حرکت کردن به صورت اتوماتیک را نیز دارند. با مجهز نمودن آن ها به سنسورهای مختلف دیگر نیاز به استفاده از ریموت نخواهید داشت.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *