خرید و فروش ارز دیجیتال – An Overview

با مطالعه سایت‌های رسمی می‌توانید اطلاعات جامع و درستی را در مورد نحوه عملکرد رمز ارزها کسب کنید.

همچنین می توانید از خدمات نماینده رسمی فارسی زبان صرافی تاپ چنج جهت شارژ حساب بروکرهایی مانند آلپاری ، آی سی ام بروکرز و لات فارکس و غیره از طریق دکمه های زیر توسط واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار نمایید.

اعتبار صرافی تاپ چنج برای بسیاری از معامله گران دارای اهمیت بسیار بالایی است. زیرا در اغلب بروکر های فارکس از درگاه پرداخت تاپ چنج استفاده می شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و معامله‌گران بازار بر اساس شرایط خود می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند.

نمیتونی معامله دیالی بکنی مثل نوبیتکس با بیت مین و اینا. حتما باید تترت رو واسه دوتا کمیسیون با رستل بخری بعد از تترت برای خریو بیت کوین یا هر رمز ارز دیگه ای استفاده بکنی. در کل همش کلاهبرداریه و بس.

For more info صرافی ارکی چنج.

اگر شما کاربر این صرافی باشید و کسی را به فعالیت در این صرافی دعوت کنید، ۲۵ درصد از صرافی ارکی چنج کمیسیون معاملات آنها به شما پرداخت می‌شود.

تا الان بیشتر از ۴۰۰ هزار کاربر در این صرافی فعال هستند.

می توانید در این صفحه بر روی ورود به حساب کاربری کلیک نموده و در صفحه بعد ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید.

امکان پذیر است که در ادامه تعدادی از بروکرهایی که به ایرانیان خدمات ارایه می نمایند و می توان بدین روش آنها را شارژ نمود معرفی می کنیم.

افشای ریسک: مسئولیت انتخاب صرافی و مشکلات احتمالی آن و سود و ضرر افراد به عهده خود آنان است و «ایران بروکر» در این‌باره مسئولیتی ندارد.

تا کنون این صرافی مشکلی برای مشتریان خود ایجاد نکرده است.

اما در صورتی که تمایل به فروش توکن های رمز ارز خود دارید، کافیست بر روی دکمه تبادل ارز کلیک کرده و رمز ارز مورد نظر خود برای فروش را انتخاب کنید. شما در مقابل این رمز ارز قیمت را وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید. این مرحله به اتمام رسیده و شما ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای فروش عرضه نموده اید.

۱- پول الکترونیک خود را انتخاب نمایید که شامل پرفکت مانی، پی ای دلاری و یورویی و ادوکش دلاری، یورویی و روبلی می باشد.

از ویژگی های مهم این صرافی می توان به پشتیبانی فارسی آن از طریق چت آنلاین، ایمیل، تلفنی و تیکت اشاره نمود.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *