Indicators on نصب دوربین مدار بسته You Should Know

نحوه انتخاب آداپتور یا همان منبع تغذیه مناسب برای نصب دوربین مداربسته

من در یک آپارتمان ۱۶ واحدی زندگی میکنم یکی از همسایه های ما بدون اجازه مدیر ساختمان رفته و به پارکینگ دوربین شخصی نصب کرده بدون اطلاع و برچسب نصب دوربین هم نزده از نظر من مانعی ندارد اما دوربین ایشان از نوع انلاین میباشد و هر لحظه بر تمام رفت آمد نظارت میکند و این موضوع بنده را آزار میدهد اگر امکانش هست راهنمایی کنید ایا راهی است که دوربین را جمع کند و یا تحویل مدیریت دهد.

با سلام ما در یک کوچه عمومی بن بست زندگی میکنیم یکی از همسایه ها بدون مجوز و اجازه از همسایگان اقدام به نصب دوربین مداربسته و ظبط صدا کرده که به حریم خصوصی افراد دخالت می‌کنه آیا مجاز است یا نه ممنون میشم

نه خود ساختمون دوربین هست حتی جلو نگهبانی دوربین هست ب موردی مشکوک شدم از مدیر ساختمون درخواست کردم فیلم چک کنم

مکان های‌مختلفی که می‌توان در آن دوربین نصب کرد، شامل موارد زیر است:

مدت زمان استفاده از دوربین چقدر است؟ آیا دوربین باید به صورت تمام وقت روشن باشد یا برای ساعاتی معین؟

سعی کنید سرتون به کار خودتون باشه و در کار دیگری دخالت نکنید تا اخراح نشید. عموما دخالت در کار دیگران چنین نتایجی هم داره

نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

خودتان و بر حسب سه پیشنهادی که از متخصص ارائه می‌شود، یک فرد را انتخاب کنید. در این وضعیت میتوانید امتیاز هر متخصص را هم مشاهده کنید.

اگر کسی متضرر شود، چه کسی حق نظارت و بازبینی دوربین مداربسته را دارد؟

من در محل کارم و در اتاق شخصی کارم بالای سرم دوربین نصب شده و ما تایم ۱ساعت ناهار داریم و در اون ۱ ساعت من اجازه دارم که درب اتاقمرو ببندم و راحت باشم .

پیشنهاد ما به شما برای فراگیری این حرفه، شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته است که در کارگاه های مجهز تحت نظر استادان مجرب و متخصص برگزار می شود.

کوچه جز معابر عمومی به حساب می آید و طبق آنچه گفته شد، نصب دوربین مدار بسته در اماکن عمومی نظیر مراکز خرید، فروشگاه ها ، معتبر و حتی کوچه ها که مکان های عمومی کم رفت و آمد عرب هستند از نظر قانونی منعی ندارد. اما برای نصب دوربین مدار بسته در کوچه رعایت دو سر ط الزامی است، شرط اول اینکه نصب دوربین در کوچه باید به اطلاع ساکنین کوچه برسد.

For more info نصاب دوربین مداربسته.

زیرا حتی اگر از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و برندها استفاده کنید اما نصب و راه‌اندازی آن تجهیزات با اشکلات فنی همراه باشد، سیستم نظارتی و امنیتی شما عملا قابلیت چندانی نخواهد داشت. برای داشتن یک سیستم نظارتی تصویری بی‌نقص لازم است به چند پارامتر اصلی توجه شود.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *