سررسید – An Overview

سررسید ها بسیار مقرون به صرفه هستند وعلاوه بر آن بستر خیلی عالی برای تبلیغات نیز محسوب می شوند. مثلا یک سررسید مدیریتی علاوه بر جذابیت خاص و کارایی خاصی که دارد در چشم مخاطب به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار با ارزش نیز دیده می شود.

کاربردهای سررسید تبلیغاتی در بازاریابی و برندینگ چیست؟

. ضمناً در نظر داشته باشید که با سفارش به موقع سالنامه خود با مشکلاتی از قبیل بارگیری بار شرکت حمل و نقل در پایان سال، بدقولی چاپخانه و برخی همکاران مواجه نخواهید شد.

غالبا صاحبین کسب و کار ها و حرفه ها خرید خود را در ماه ها و روزهای پایان سال می کنند که این باعث ایجاد استرس برای ارائه دهنده وسفارش دهنده محصول می شود.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۴ اکتبر ۲۰۲۳ ساعت ‏۱۶:۱۷ ویرایش شده‌است.

شرکت آوازه گستر با داشتن نمایندگی فروش سررسید تهران، تقویم رومیزی تهران و هدایای تبلیغاتی تهران می تواند خدمات قابل توجهی را به کارآفرینان تهرانی عزیز ارائه دهد.

سررسید رحلی یا مدیران در طول و عرض ۳۴ در ۲۴ و ۲۱ در ۲۹.۷ سانتی‌متر

For more info سررسید.

قرارگیری و ساخت جلد سررسدی چرم به چند روش انجام می شود. جلدسخت مرسوم ترین روش است. پارچه چرم روی مقوا چسبیده می شود و لبه های آن به داخل مقوا برمی گردد. نوع دیگر جلد سررسید چرم، جلد لواشکی است که کاملا با جلد سخت متفاوت بوده و نرمی آن می تواند یک کار خاص را به نمایش بگذارد.

نوع چاپ لوگو به جلد سررسید بستگی دارد. در مجموعه ایران امروز انواع سررسید با جلدهای سررسید مختلف تولید می‌شوند.جلد چرم مصنوعی:

جستجو سررسید چرم ایلمان سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید چرم لوکس هیراد سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم کارن سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم رامان سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم شایان سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید چرم سورن سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم لارن سررسید اروپایی تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم یونیک سررسید اروپایی تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم مرال سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید چرم آریا سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم مرداس سررسید اروپایی فانتزی تماس بگیرید سررسید چرم کارمن سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید چرم لوکس نویان سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید چرم نئون سررسید وزیری تماس بگیرید سررسید اروپایی چرم بردیا سررسید اروپایی تماس بگیرید سررسید اروپایی دستیار دستیار اروپایی تماس بگیرید سررسید چرم سه بعدی آیما سررسید وزیری تماس بگیرید

سالنامه‌های قطع وزیری کوچک به دلیل برخورداری از ابعاد کمتر به راحتی در کیف جا می‌شوند. ابعاد این سررسید ۲۱ در ۱۵ است. سالنامه‌های قطع وزیری متوسط اندازه بزرگ‌تری نسبت به سایز کوچک دارند. سایز این سالنامه‌ها ۲۴ در ۱۶ سانتی‌متر است.بزرگ‌ترین ابعاد سررسید قطع وزیری ۳۰ در ۲۰ سانتی متر بوده و به صورت فنری و دوخت صحافی می‌شود. در هر صفحه از این محصول تاریخ به همراه با رویدادهای مخصوص آن روز درج شده است. سالنامه‌های وزیری با جلدهای چرم طبیعی و مصنوعی، سلفون براق و مات، گالینگور و ترمو طراحی می‌شوند.

کیفیت جلد به عواملی چون مرغوبیت پوشش بکاررفته و روش ساخت جلد بستگی دارد.

Instagram webpage opens in new windowTelegram site opens in new windowتقویم site opens in new window

همچنین سررسید را از حیث نبود غلط املایی یا چاپی بررسی کنید. چراکه وجود هر یک از این اشتباهات می تواند برنامه ریزی تان را مختل کند.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *