داروخانه اينترنتي شيبا طب

قرص سیالیس چیست (خرید قرص سیالیس)

داروی سیالیس جزو خوراکی های زناشویی است که برای رفع اختلال جنسی مردان کاربرد دارد. این قرص بخاطر مکانیسم قوی اش موجب شقی الت و سفت الات می شود. قرص سیالیس (Cialis) جزو داروهایی است که به منظور رفع اختلال نعوظ در مردان مصرف میگردد. این قرص موجب شل شدن عضلات الت و افزایش جریان خون به مناطق اندام تناسلی می‌شود. به همین منظور برای رفع اختلال نعوظ و همچنین در مواردی برای درمان بزرگی پروستات توسط دکتر مربوطه تجویز می‌شود. سیالیس همچنین برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قوای جنسی به کار می رود.

از مشکلات مردان در جامعه امروزی بروز اختلالات جنسی است که بیشتر محققان را بر آن داشته تا راه چاره ای برای درمان آن بر گزینند.چرا که جامعه سالم موجب نشاط در بین زوجین خواهد شد. اختلال نعوظ یکی از شایع ترین مشکلات همسران است که در صورت عدم ریشه یابی آن، می‌تواند پایه‌های زندگی را از هم بپاشاند. اهمیت این مشکل زمانی مشخص می‌شود که بدانیم، یکی از 4 علت اصلی طلاق در کشور ایران اختلالات جنسی است. برای همین در این مقاله درباره اختلال نعوظ به عنوان یکی از علل اصلی مشکلات جنسی صحبت کرده و به درمان آن می پردازیم.قرص سیالیس بهترین داروی درمان نعوظ  می باشد. در ادامه به جزئیات قرص سیالیس می پردازیم.

سیالیس (Cialis) با نام تجاری ژنریک تادالافیل (Tadalafil) تعریف میگردد. داروی  سیالیس،معروف به تادالافیل که در طبقه مهارکننده فسفودی استراز نوع ۵ (PDE5) طبقه بندی میشود. تادالافیل به عنوان یک داروی ژنریک و عمومی در

ترکیبات  سیالیس 30 تایی

داروی سیالیس  (تادالافیل) است این ماده گیاهی برای افزایش میل جنسی ، تاخیری قوی و توانبخشی جنسی در مردان و بیشتر شدن فشار خون ریوی و هایپر پلازی خوش خیم پروستات کارایی دارد. مواد اصلی فعال Cialis Tadalafil است. لازم است بدانیم چگونه تادالافیل (Tadalafil) کار می کند. این ماده با آنزیم بدن انسان ارتباط دارد. با تادالافیل نعوذ مردان از حالت افتادگی و بی حالی به حالت سیخ شدگی و اهنین در می آید.

موارد منع مصرف سیالیس تادالافیل

برای بیماران مبتلا به مشکلات قلبی عروقی، فشار خون بالا، افراد ضعف کلیوی و کبدی، مصرف این دارو مناسب نیست.  در صورت مصرف همزمان با هر نوع داروی دیگر، به خصوص سایر داروها با عملکرد مشابه تادالافیل و نیترات ها (مثل نیتروگلیسیرین)، نوشیدنی های الکلی، آلفا بلاکرها (به جز تامسولوسین)، اریترومایسین، ایتراکونازول، کتوکونازول، ریتوناویر، ساکیناویرو و آب گریپ فروت.

 

داروخانه اينترنتي شيبا طب

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *