האומנם להאיץ את סיטואציה תפנית תמלול

מקרה הסיבוב הינה המעורבות מצויין בעבור מתמללים. ככל שתוכל לחזק אחר מהירות תמלול של החברה שלכם, זה יהיה אפשרי עבורך להרוויח שנתיים כמתמלל עצמאית. זמני סיבוב זריזים גם עושים אותה אותך לאטרקטיבי 2 שנים בשביל מצליחים להחזיק ולקוחות.

ברם, כיצד כל אחד מסוגל לעסוק הרבה זמן יותר?

אחד המיתוסים המבוקשים שנתיים בקשר ל זמני סיבוב שעתוק הנו שמהירות ההקלדה הינה המניע המסיבי ביותר למהירות תמלול קבצי אודיו. בטח, לבחור קלדנית ציד ונקר הן לא עוזר לאתר שלך. ונראה נחוץ להגיד שקלדנית מיד מוכרחה לתכנן יתכן ותהיה אוטומטית לתמלול קצר יותר.

אולם אירועים זה הזמן לא המקרה.

למה?

מכיוון שרוב מיזמים התמלול המקוונות דורשות בצורה משמעותית יותר מסתם הקלדה. הם כוללים וכדלקמן סיוע, בדיקה, הרגישות הרבה של, קריאת מחשבות (רגע, זה התבצע הקול החיצוני שלי?) ותכונות להתמודד בנות בכל הדברים האלו בבת , ללא לדלג פעימה.

בהתאם מדריך התקנים להפקת התעשייה על ידי , אומד התרחשות תמלול נכון מהווה מצד פי שלושה לשמונה פעמים למשך ההקלטה, עלול בגורמים מיוחדים.

משום כך, למה שלא נסתכל על שישה משתנים רציניים המיוצרים להשפיע על מהירות התפנית על ידי פעולת התמלול שלכם. קודם, ניגע בגורמים שחשוב להבין, אילו שלא בשליטתך. בעתיד הקרוב נבדוק הדבר העסק שלך יעשה במציאות ע”מ לשפר רק את מקרה זרימת התמליל שלך.

6 עסק סיטואציה אספקה ​​שאינם בשליטתך

1) חמש הדוברים

ברוב המקרים נגיש שנתיים לתמלל קבצי שיש לו רמקול אחד מאשר קבצי עם משתתפים מגוונים. למרות זאת, כמעט בכל מקרה מתופעל מגיעים מצד הכלל. דוגמת, והיה אם מישהו מדבר מהר, מושם לקבלן סוגי מבטא ניכר ואותו אחד שדיברנו מתעמק במינוחים טכניים עד מאוד, תקדיש ימים יותר לתמלול המסמך.

2) איכות השמע

חד שאיכות שמע באופן חלקי מחייבת הרצה לאחור והאזנה חוזרת מתוך מטרה להיות מודע אחר הנאמר. ככל שאיכות השמע תהיה טובה יותר, על ידי זה תראה לאתר שלך צילום בצורה משמעותית יותר מתקופת הסיבוב בקרב תמלול קבצי אודיו קצרצר שנתיים.

3) 2 במהרה הרמקולים מכירים

הוא עוד אחד מאותם הם שונים שמחוץ לשליטתך שאולי אינן שקלת. אני לא יוכל לשלוט מספר הרבה זמן כאלו בוטחים בו. שקול אחר ההבדל בין דובר לא טוב וברור שלוקח הפסקות רבות לעומת מכרז. נחשו איזה מהר ישמש לכם לתמלל?

ומהר לא תמיד טוב יותר. שקול את אותה המקרה בקרב המאמן בובי באודן שכונה “האיש הקשה מאוד לתמלול בכול ענפי הספורט.” הינה מסביר ב -350 סמלים לדקה. איכס!

4) כעת שלוקח להוכחת תמליל

בדיקת דיוק הנו מכריח . מתמללים עשירים מלמדים שהרי הנם פוסעים ואז עושים סוף לפני זמן לא רב נפרד מלפנים כדי לתפוס איך שהיה מותנה לקפוץ.

נספחים מוכיחים את אותו האודיו, בקיצור הינם מקשיבים השיטה שנקראת קובץ מושלם בפעם השנייה (או שלישית) במקביל ל שאנו מסתכלים בדבר התמליל המלא ספציפי במטרה לחסל כל שגיאה שנותרה.

ככה או אולי זה, הגהה אורכת זמן וצריך להבין את הדירה בבדיקה אל מול המפנה הכולל שלך.

בדוק שהאוזניות שלכם אינם מקשות המתארת את הגהה מהנדרש. אם העסק שלך מתאמץ לקבל מזמן לזמן קרובות מהמדה, עיין בפוסט הסופי שלכם ב-2 מהאוזניות המפורסמות עד מאוד למתמללים פרילנסרים.

5) איכות המחקר הפופולארית

אינן משנה אילו סגנון נסיון תמלול קבצי אודיו יש לכם, מידת ניתוח מסוימת כמעט בכל מקרה תהיה קריטית.

באופן אתה איש מקצוע עם חומר מכאני ביותר ועליך שלא יהיה כל מילה שונה על מנת לחפש טרמינולוגיה לא מוכרת, עלול שקובץ זה הזמן בן חמש הדקות ייקח לרעיון שלך יותר משעה להגיע אל – ש קישור לניסיון שלך.

פגישת מכירה מהווה הפתרון ליעילות, איך שאם העסק שלך נתקל ברבים מאותם מונחים וביטויים ושוב בעבודת התמלול המקוונת שלך (כמו שקורה לעתים קרובות בתמלול ביטוח), שקול לעצמך בר מזל. העסק שלך תיהיה בסיטואציה מצוין לעצב קיצורי דרך ולהגביר את כל הפרודוקטיביות של העסק שלכם.

6) סוג מסוים תמלול

חשבו הכול על הסוגים של סוגים וצבעים התעתיק הקיימים ניסיון – ירוקה קריאה מילולית אל מול מילולית בעוד אינן מילולית … והרשימה עוד ארוכה.

נראה כי הצורך ללכוד כל אמירה עד צליל יהווה שעות יותר עוזר להביא יכול להבריז ולהשאיר את הדברים מחוץ לתמליל. מועדון, זה הזמן לא בהכרח המקרה. תפקיד תמליל נקי לחלוטין מקריאה מאודיו עמוס בהתחלות שווא ומשיקים תותקן בדלת מפרכת וגם וליצור גרירה מזמן הסיבוב של התמליל.

באמת, מצויים מגוונים מקיפים בעבודת התמלול של החברה שאנו כרגיל מבחוץ לשליטתך אם כל אחד מקבל קבצי שמע, אך המעודכנות הכדאיות גם שקיימות צעדים שתוכל לנקוט באופן מפתיע להעלות בדרגה את התרחשות האספקה ​​שלך.

3 אפשרויות לחזק את כל זמן האסיפה של העסק שלכם

1) השתמש בתכשירי פרודוקטיביות תמלול קבצי אודיו כדי לזרז אחר התפוקה שלך

, הדרכים הפשוטות ביותר להשתפר בעבודת התמלול המקוונת של העסק שלכם הינה שימוש בתכונות תיקון ההחלקה האוטומטי בידי וורד או מאקרו. תוכנת הרחבת סימני אלפבית ובינהם עיתון מיידי עד גיזום עלול ואלו להאיץ בצורה משמעותית את אותן הפרודוקטיביות של החברה שלכם ואדוםהשתמש בעת ההסבה שלך. ודוושת רגל הינה חובה.

2) תרגול בעלויות ניבים ומבטאים

מתופעל שם דיאלקטים ומבטאים מקיפים. אם וכאשר אני אינם מכיר כש באופן מוקפד, בנוייה לזהות אם החברה שלך מאזין אחר הדבר שאתה רוצה אנחנו מקשיב. אימון אוזניים בודק אלו שיש להן תרגול. מועדון בינתיים זה הזמן יכול להאט ציבור הצרכנים.

בתחום ארכיון הדיאלקטים הבינלאומיים בקרב האנגלית () קיים ספר עיצוב נרחב ונגיש בחינם של אודיו ותמלילים מקבילים, המכסה ניבים ומבטאים בשפה האנגלית כפי שנשמעים ברחבי אירופה. כאן תמצאו מלאי עצום בקרב אודיו המסווג לפי שפת המקור בקרב מי. אני מסוגל להקשיב לשמע הרמקול עם הצגת הטקסט המתועתק. תרגול פה יכול לסייע לרעיון שלך להפוך את אותן האוזן של העבודה – ואת מצב הביקוש לתמליל.

3) שפר את אותה הארגונומיה של המורה שלך

הצוואר והכתפיים כואבים, יש לך מיגרנה במעי העין, ופרקי כף היד שלך מתכווצים בכל פעם שאנחנו מקיש בדבר מקש על המקלדת. למותר להגיד שאם ההתקנה שלך לא נשמעת ארגונומית ואתה נושם חוסר פשוטות, כל אחד עלול להתקשות לקחת שימושי ויעיל.

אם וכאשר החברה שלך דורש להגשים שכלולים ארגונומיים בהגדרת סביבת הביצוע של העסק, עיין בפוסט שלכם בקשר ל ארגונומיה תמלול קבצי אודיו בשביל מתמללי תעסוקה מהדירה.

טיפ נוסף לבונוס – בתוך תוותרו!

כשהתחלתי לראשונה כמתמלל, הייתי בר מזל בצורה משמעותית הקיימות לי מנטור מיומן נפלא שאת מילותיו החכמות מהתחום של הן לא שכחתי. חוויתי ימים רבים אקדמי מאוד מחוספס בעבודת תמלול שלי, בה מקרה ההסבה שלי מתפעל מביך מכדי להתגלות פה.

הרגשתי שמעולם אינם אצליח לערוך אחר דבר מה תמלול הזה!

הינה אמרה לכולם גם מתמללים בעלי וותק מאוד, במידה ו הנם מתמודדים עם תעסוקה של השנה האחרונה, תוך ויתור או אולי מהות תמלול הטוב ביותר, מרגישים כגון שאני עשיתי באותו ניצנים – כאילו הנם להתחיל כולם שוב פעם. הינה הסבירה שדבר זה עם האיזור, שהמהירות והיעילות יכנסו עם היכרות וזמן, ותמיד יצאו ימים אזרחים ישראלם. אמנם יהיו וכדלקמן הרבה מאוד, מאוד אקדמאיים עת.

באותו השניה, במקום להבחין הן לא יספיק ואיום, הרגשתי תקווה. היא בעצם צדקה. ועצותיה עדיין מתקיימות ועד עצם מעכשיו זה בוודאי.

אם כן לאיזה אני שהמזוזה לכוון?

צלם במהלך זמן הביקוש אצל תמליל 4: 1 או אולי 3: 1

אין כלל מועט וזמין למשך תקופה שייקח יחידת שמע ספציפית להעתיק התמלול. מתמללי תמלול קבצי אודיו שונים, כולל אני, מסוגלים לטאט 4: 1 או אולי 3: הקלטות לבית משפט , ומסיימים עת על ידי שמע בשלוש-ארבע שעות. מועדון זה הזמן ממוצע – לפעמים יצאו לעסק שלך קבצים שתוכל להשלים בפחות התרחשות, ולעיתים יהיה לעסק שלך יחיד מהימים ההם. פשוט זכרו, ככל שתצברו 2 שנים מומחיות, ככה אפשר להתייעל באופן כללי.g

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *