Facts About جک دو ستون استوک Revealed

انعطاف پذیری در محیط‌های محدود: با طراحی دو ستونه، جک دو ستون گوفکا به تعمیرکاران اجازه می‌دهد در فضای محدود عمل کرده و به راحتی به قطعات دسترسی پیدا کنند.

با ظهور جک بالابر دو ستون بود که چال سرویس از دنیای تعمیرات خودرو کوچ کرد. حوادث و مخاطرات زیادی در چال سرویس برای تعمیرکاران رخ می دهد نشان از نا ایمن بودن این مکان دارد.

۰۳/۰۱/۱۸ ★

این ویژگی باعث افزایش بهره‌وری و کاهش خستگی کاربر در طول زمان می‌شود.

حتی ممکن است در بسیاری از موارد خریداران، تهیه جک دو ستون را ترجیح دهند.

این جک با توانایی بالابری خودروهای سبک و سنگین، امکان تعمیرات متنوعی را فراهم می‌کند و به بهبود کارایی و سرعت در فرآیندهای تعمیر و نگهداری کمک می‌کند.

قابلیت تحمل بارهای سنگین و استحکام ساختاری قوی آن، به کاربران اطمینان می‌بخشد که می‌توانند به طور امن و موثر از آن استفاده کنند.

Uneven lifts have shorter entrance arms, offering less difficult entry to auto doorways and so are suited to vehicles by using a forward center of gravity. Versymmetric lifts combine Each individual layouts, giving overall flexibility for many car or truck kinds.

بطور کلی چندین نوع جک بالابر دو ستون تعمیرگاهی وجود دارد که در بسیاری از تعمیرگاه ها دیده اید بالابر های ستونی در دو مدل هیدرولیک و ماردونی در بازار ایران موجود هستند، با توجه به انتخاب خریدران میتوان گفت که جک دوستون از نوع هیدرولیک پر طرفدارتر از دیگر سیستم ماردونی ( پیچی) هست.

For more info جک دو ستون.

استفاده از ورق های آلیاژی ضد زنگ و مقاوم، استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا، طراحی پیشرفته تابلو فرمان، طراحی استاندارد سیم کشی ها، عدم نشتی پس دادن سیلندر، مصرف بهینه انرژی، بی صدا بودن و بهره مندی از عملکرد روان و نرم همگی از مهمترین ویژگی هایی است که باید در زمان خرید جک دو ستون به آن ها توجه داشته باشید.

بدون شک بله! از آنجایی که وضعیت اقتصادی ثبات ندارد و ممکن است در حال حاضر برای خرید امکان پرداخت نقد و یکجا نداشته باشید، برای مشتریانمان امکان خرید قسطی جک دو ستون و انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو با بهترین شرایط فراهم کرده‌ایم. برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

​مجموعه دیاگ لند یک تیم قدرتمند فروش تجهیزات تعمیرگاه می باشد که جک دو ستون سابقه درخشانی در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی و همکاری با شرکت های تولید کننده همچون نگار خودرو، موتور آزمای ثمین، نیک پردازش، کاوش خودرو و کارسافت.

همچنین اگر تعمیرگاه شما در زمینه ماشین‌های سنگین فعالیت دارد، استفاده از جک دو ستون هیدرولیکی انتخابی بهتر و مناسب تر است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه دیاگ لند می باشد.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *