An Unbiased View of ریبون بلندر

میکسرهای دقیق آزمایشگاهی ما از یک طراحی بسیار خلاقانه بهره می برند. این میکسرهای فوق دقیق حاصل تجربه طولانی ما در زمینه تولید انواع میکسرهای صنعتی برای مواد پودر، خمیری و مایع در صنایع مختلف است. این میکسرهای آزمایشگاهی استثنایی قادر به همگن سازی دامنه گسترده از مواد پودری، خمیری و مایع هستند. قابلیت های تنظیم گسترده، راندمان بالا در کنار اشغال حداقل فضا، مهمترین ویژگی های این میکسرهای تولید شده توسط این ماشین سازی است.

طراحی و ادغام مناسب قیف‌ها و شیر تخلیه جریان کارآمد مواد را تضمین می‌کند و از آلودگی متقاطع بین دسته‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

سایر ماشین آلات صنعتی خرید دستگاه پوست گیر جو

در موجودی بزرگ تجهیزات مستعمل ما، مطمئناً مخلوط‌کن‌های روبانی دست‌خورده مناسب را برای هر نیازی که ممکن است پیدا کنید.

همین امر باعث شده که دستگاه ریبون بلندر با توانایی های مختلفی نیز طراحی و تولید شود.

مبنای محاسبه ظرفیت دستگاه مخلوط کن پودر با توجه به جرم حجمی و دانسیته مواد لیتر میباشد یعنی دستگاه متناسب با ظرفیتی لیتری ساخته میشود ( صد لیتر الی پنج هزار لیتری) و فضایی که پودر با توجه به جرم حجمی اشغال میکند( با رعایت حداقل و حداکثرهای ) ظرفیت مخلوط کن یا میکسر پودر میباشد.

کل دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که زیبا و به راحتی تمیز می شود.

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی

پره های کوچک در ریبون بلندر در قسمت مرکزی شفت ها دقیقا در وسط شفت اصلی به هم متصل می شوند. به این پره ها، پره های داخلی نیز می گویند.

میکسر پودر

یا مواد شیمیایی نظیر بی کربنات سدیم، پودر های شوینده و سایر مواد از این دست را شامل شود.

دستگاه مخلوط کن پودر جهت میکس و مخلوط کردن دو یا چند نوع پودر همگون به لحاظ دانه بندی می باشد.

حرکت پروانه‌ها باعث ایجاد حرکت سیال مانند می‌شود و به ریبون بلندر پودرها اجازه می‌دهد تا به طور موثر برهم کنش و ترکیب شوند.

آگهی‌دهنده اعلام می‌کند که تجهیزات متعلق به او است، بدون بیگانگی نصب شده است، در انتظار اتحادیه مالی یا قضایی.

این دستگاه با ضریب خرابی کم بادوام است. این می تواند پودرها را به طور یکنواخت مخلوط کند و هدباکس را می توان برای تخلیه آسان چرخاند.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *