The 5-Second Trick For بلفاروپلاستی

جراحی پلک بالایی، با ایجاد برش در اطراف چین طبیعی پلک ایجاد می شود. این کار به جراح اجازه می دهد تا بافت چربی و پوست اضافی را با تیغ جراحی جدا کند، مجددا لبه های پوست را تنظیم کرده و زخم را بخیه کند.

در ادامه مقاله در مورد آمادگی های قبل از بلفاروپلاستی و مراقبت های بعد از عمل پلک صحبت خواهیم کرد:

برای اینکه بتوابلفاروپلاستیید عوارض ناشی از بلفاروپلاستی را به حداقل برسانید نیاز است این کار را زیر نظر پزشکی انجام دهید که علاوه بر داشتن مدارک علمی معتبر، دارای تجربه و مهارت بالا در بلفاروپلاستی باشد تا آسیب‌های چشمی به حداقل برسد.

بلفاروپلاستی هم بر روی بانوان هم بر روی آقایان انجام می‌شود؟

در دکترتو می‌توانید با بهترین جراح پلاستیک در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

قرینه نبودن چشم‌ها پس از جراحی پلک، یکی دیگر از علائم شایع در نتیجه مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر است.

بلفاروپلاستی می تواند این اختلالات بینایی را کاهش داده یا از بین ببرد و همچنین باعث شود چشمان شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسند.

برطرف شدن کامل علائم یک تا دو هفته طول می‌کشد. همچنین ممکن است جراح توصیه کند که در چند روز اول پس از عمل از کیسه یخ استفاده کنید.

با توجه به اینکه بلفاروپلاستی نوعی از عمل زیبایی است که هدف عملکردی نیز دارد باید در انجام آن نهایت دقت را به خرج داد. از آنجایی که چشم عضو حساسی است، برای اینکه نتیجه مورد نظر بعد از جراحی پلک به درستی حاصل شود و این عمل بتواند اختلالات بینایی را از بین ببرد، باید در مورد نحوه انجام آن با پزشک خود مشورت کنید.

عمل بلفاروپلاستی، جراحی کوچک کردن پلک یا جراحی زیبایی پلک با هدف زیباتر و شاداب‌تر کردن چشم‌های خسته و پیر به شکلی طبیعی انجام می‌شود. لیفت یا بالا بردن پلک عملی کاملاً فردی‌سازی‌شده است که مشکل شلی و افتادگی پوست را برطرف می‌کند، چروک‌ها را صاف می‌کند، پف زیر چشم را کمتر می‌کند، بینایی را بهبود می‌دهد و دیگر نشانه‌های پیری دور پلک بالا و پایین را اصلاح می‌کند.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) درمانی مناسب برای رفع افتادگی پلک است؟

مشکل در بستن چشم ها (برداشتن بیش از حد پوست که باعث باز ماندن پلک در هنگام بلفاروپلاستی بستن چشم می شود)

کشیدن سیگار در روزهای منتهی به عمل موجب کند شدن روند درمان می گردد.

بهترین متقاضیان لیفت چشم افرادی هستند که از سلامت عمومی مناسبی برخوردارند و خواسته‌ای منطقی و تصوری واقع‌بینانه از نتیجه عمل دارند.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *