An Unbiased View of لیفت نخ

بوتاکس در لیفت قسمت‌های مختلف صورت کاربرد دارد. تزریق بوتاکس چین‌وچروک‌ها را به‌خوبی برطرف می‌کند. از این ماده بیشتر برای صاف شدن خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی دور چشم و خط اخم استفاده می‌شود. بوتاکس در واقع سم بوتولوینوم است که با تزریق آن ماهیچه‌ها فلج می‌شوند.

چین و چروک های موجود در پوست صورت و گردن نیز قابل درمان هستند.

درصورتی‌که برای انجام روش‌های زیبایی مانند لیفت به دنبال بهترین متخصص پوست هستید، برای دریافت نوبت حضوری از بهترین دکتر پوست از دکترتو کمک بگیرید.

همچنین افراد مسن می‌توانند این روش را جایگزین جراحی‌های سنگین کنند.

For more info لیفت صورت.

اگر جزو افرادی هستید که قبلا این عملیات زیباسازی را انجام داده اید وحالا اثرات آن به طور کامل از بین رفته شده است، می توانید بار دیگر کاندید مناسبی برای اینکار باشید و هیچ ممنوعیتی نیز وجود ندارد.

علاوه بر این، نخ‌های مونو گردش خون را به مناطق روی صورت بهبود داده و همچنین تغییر رنگ در زیر چشم‌ها را بهبود می‌بخشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لیفت صورت با نخ یک روش دائمی نمی باشد. به همین علت اگر افتادگی و یا مشکلات مشابه برای شما اهمیت دارد، باید این فرآیند را به صورت دوره ای به انجام برسانید.

افراد پس از تمام شدن عمل که معمولاً حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامد می‌توانند به راحتی تغییرات را در چهره خود مشاهده کنند و شاهد بالا رفتن پوست صورت خود و جوانی دوباره باشد.

این نخ مزیت هایی همچون قابل جذب بودن، تاثیرگذاری بالا و عدم نیاز به هرگونه عمل جراحی را به خود اختصاص داده است. در صورت استفاده از نخ کاگ برای کشیدن پوست صورت شاهد نتیجه بخشی بسیار سریعی خواهید بود.

زیرا اثرگذاری و ماندگاری لیفت ابرو با نخ به اندازه روش جراحی نیست.

کاهش وزن های غیر اصولی و ناگهانی و نتیجه آن افتادگی پوست صورت بعد از لاغری، افزایش سن و پروسه طبیعی پیر شدن، عدم استفاده از کرم ضد آفتاب ( قرارگرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، موجب از بین رفتن ساختار کلاژن و الاستین پوست می شود)، استعمال دخانیات، عوامل ژنتیک، تغذیه نامناسب، و زندگی در محیط هایی با آب و لیفت نخ هوای نامناسب، همگی باعث افتادگی و شل شدن پوست صورت می شوند.

در این روش چربی اضافی در پلک برداشته شده و پوست به سمت بالا کشیده می‌شود. پزشک پس از حذف پوست اضافی روی پلک بخیه می‌زند.

کل صورت را می توان با نخ لیفت کرد، نواحی مانند ابروها، گونه ها، پیشانی، قسمت فک، گردن و … بیشتر مورد هرف برای لیفت هستند.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *