پیتزا – An Overview

پیتزا شیکاگو، نیویورکی، دیترویت، کالیفرنیا و میامی معروف‌ترین پیتزاهای آمریکایی هستند.

شعبه بلوار فردوس: صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش رامین شمالی، پلاک ۲۵۷ (مشاهده روی نقشه)

پرپروک در زمانی که شکل دایره‌ای پیتزا برای همگان به عنصری ثابت تبدیل شده بود،‌ برای اولین بار ظاهر کلاسیک آن را به مربع تغییر داد و سس مخصوص را جایگزین کچاپ کرد

البته سفارش پیتزا گوشت و قارچ در منزل هم خالی‌ازلطف نخواهد بود.

پای مامان بزرگ را با پیتزا سیسیلی مقایسه می‌کنند و مواد به کار رفته در آن تفاوت زیادی با پیتزاهای دیگر ندارد. فقط در برخی از انواع آن، از کلم بروکلی استفاده می‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

For more info انواع سبک های پیتزا.

ترکیبات پیتزا کالیفرنیایی شامل: زیتون سیاه، پنیر موزارلا، گوجه فرنگی، پیاز خلالی، ژامبون، قارچ، سس پیتزا، فلفل دلمه‌ای و ریحان تازه است. به جای ژامبون می‌توانید از سوسیس نیز استفاده کنید.

آپیتزا نیز ترکیبات ساده‌ای دارد و به آسانی پخته می‌شود. از مواد به کار رفته در آن می‌توان به سس گوجه فرنگی، پونه کوهی و پنیر پکورینو اشاره کرد.

ادبرت هم اهمیتی به فضای تجاری و تبلیغاتی خود نمیدهد و دلش به مشتریان وقادارش خوش است، به همین خاطر سبک های پیتزا شاید نامش نسبت به باقی پیتزا قروشی های خوب کمتر بر سر زبان ها باشد.

سس پیشنهادی برای پیتزا سبزیجات هم سس بشامل است. این سس را نیز از ترکیب پنیر پارمزان، شیر، آرد و پنیر پیتزا تهیه می‌کنند. نکته‌ای که در تهیه پیتزا باید به آن دقت شود این بوده که سس بشامل پنیر پیتزا دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم بر روی سطح پیتزا، پنیر استفاده نکنید.

شعبه ستارخان: خیابان ستارخان، روبه‌روی خیابان حبیب‌الهی، نبش خیابان تاکستان، پلاک ٥٢٣ (مشاهده روی نقشه)

علاوه بر حدود ۲۰ نوع پیتزا، لازانیا، غذاهای پرسی چون استیک، جوجه چینی،‌ میگو سرخ‌کرده و فیله کباب، ساندویچ‌های گرم چون چیزبرگر، همبرگر، زبان و هات‌داگ، ساندویچ‌های سرد چون کلاب ساندویچ، ژامبون مرغ و گوشت،‌ رست بیف و مرغ دودی در کنار سالاد،‌ سیب‌زمینی سرخ کرده و چیپس و پنیر،‌ منوی ساده فست فود پاشا را تشکیل می‌دهد.

در این میان،‌ آنچه نام رستوران زنجیره‌ای بونو را بر سر زبان‌ها انداخته است، به انواع مختلف پیتزاهای خاص و خوشمزه آن ارتباط دارد. بیش از ۲۰ نوع پیتزا در منوی رستورن بونو به چشم می‌خورد که پیتزا مارگاریتا ناپولیتان، پیتزا بیانکو، پیتزا ورده، پیتزا کواتروفورماجیو، پیتزا سزار، پیتزا چیکن فاهیتا، پیتزا سیسیلی، پیتزا کپرزه و پیتزا وجیتریانا از آن جمله‌اند.

پواچا، یکی از محبوب­ترین نان­های محلی کشور ترکیه است که برای صبحانه… ادامه مطلب

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *